Szukaj na tym blogu

Translate

niedziela, 10 maja 2015

Sówka Anastazji



Witam,

Niedawno do mojej córci przyleciała  szydełkowa sówka
Radość, zachwyt i szczęście na twarzy – fakt, ważne aby było…..żowo i brokatowo.
Brokatu brak – miały być brokatowe włosy ale niestety brak takowej włóczki.

Sówka jest mięciutka, można z nią spać, zabrać do przedszkola ale przede wszystkim trzymać w niej swoje skarby różne różniste.


Przyznaję się sówka średnio mi się podoba ze względu na oczy i nos ale miało być różowo więc jest - taki mały wytrzeszcz oczu.

W sumie efekt oceńcie sami.







Oto skarby Anastazji








Schemat na sówkę już niedługo…

I kilka spraw technicznych

Zużyty prawie cały motek włóczki, która jest bardzo milusia, ale ciężko się ją szydełkuje, bynajmniej dla mnie, bo poprzez futerko, którym jest otulona nić  źle widać sploty i oczka. Ale jak już wyszydełkowałam to sama się przytulałam taka miła jak pierzynka.

Wymiary podstawa 13cm wysokość 23cm
Podstawa  7 rzędów (ostatni 1 oczko + 56 półsłupków +1o. ścisłe)
Tłów  17 rzędów półsłupków + 2 rzędy o. ścisłych + 7 rzędów słupków
                 pojedynczy rząd (1oczko + 56 półsłupków lub słupków + 1 o ścisłe)






Pozdrawiam wszystkich serdecznie
Agatrix


A na koniec mój ulubiony doktor






2 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze i pozostawiony ślad – cieszy mnie bardzo, że zaglądacie 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...