Szukaj na tym blogu

Translate

wtorek, 14 lipca 2015

Folkowe pudełko

Pogoda już Nas nie rozpieszcza, a ja jeszcze latem się nie zdążyłam nacieszyć L
Dzisiaj przedstawiam pudełko Łowickie i dużo zdjęć.
Pudełko ozdobiłam motywem łowickim z góry, tyłu, przodu i w środku. Dodatkowo  pasek po bokach i z przodu w jednym z moich ulubionych odcieni niebieskiego, bo sama serwetka to za mało.

Miłego oglądania, a ja idę kończyć moje prace.






tył






i przód







Pudełko zgłaszam do wyzwania NA STRYCHU - FOLK




Pozdrawiam wszystkich serdecznie i dziekuje za ostatnie komentarze i odwiedziny
Agatrix


8 komentarzy:

  1. Ciekawy projekt :) życzę powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne pudełeczko:) Lubię takie motywy ludowe -radosne i kolorowe:)) Powodzenia w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładne pudełeczko. Motyw świetny. Lubie takie ludowe wzorki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam ten motyw i też mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne! Uwielbiam folkowe klimaty!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pudełeczko i dobrze wykonane!
    Pozdrowionka ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne pudełeczko w folkowej grafice :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj podobają mi się skrzyneczki z tym motywem;) powodzenia w wyzwaniu;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i pozostawiony ślad – cieszy mnie bardzo, że zaglądacie 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...